środa, 16 kwietnia 2014

Po co właściwie ten blog??

źródło: t-mobile.pl
Od końca wakacji jestem użytkownikiem Alcatela onetouch  fire. Po prostu postanowiłem wypróbować nowy mobilny system operacyjny stworzony przez fundację, której przeglądarki z powodzeniem używam od wielu lat. Zdawałem sobie sprawę, że za te pieniądze nie mogę spodziewać się cudów. Że Alcatel produkuje urządzenia z najniższej półki i specyfikacja nie powali na kolana. Założyłem jednak, że otrzymam w miarę sprawnie działający telefon.

W rzeczywistości wkopałem się trochę w ofertę MIX, a telefon przyniósł mi więcej problemów niż pożytku. Obiecałem jednak T-Mobile, że napiszę trochę na temat reklamowanej ostatnio jakże  miłej obsługi i zamierzam spróbować do końca wyjaśnić sprawę feralnej długo oczekiwanej aktualizacji Firefox OS z wersji 1.0.1 do 1.1.

Ale, żeby jednak blog nie był miejscem, gdzie postanowiłem publicznie się wypłakać, zamierzam podrzucać kilka newsów ze świata Firefox OS. Bo mimo wszystko wierzę w potencjał tego systemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz